Friday 5 April 2013

Saya Tak Suka Awak Sebab . . .



Ada seorang lelaki yang sangat hensem meminati seorang perempuan yang biasa...lelaki tersebut mencintai perempuan itu dalam diam..tiba-tiba suatu hari lelaki itu ingin menyatakan cintanya kepada perempuan itu...


Lelaki: Awak..kenapa awak tak macam perempuan lain?

Perempuan: Maksud awak?

LelakiYela semua perempuan kat luar sana meminati saya dan sukakan saya,tapi awak tak sama dengan diorang.

PerempuanKenapa diorang minat kat awak?

Lelaki: Mereka cakap saya hensem dan sempurna.

PerempuanOwhh..saya tak mencari yang hensem atau sempurna.

LelakiKenapa?tak boleh ke awak sukakan saya?

PerempuanBukan saya tak sukakan awak...tapi saya takut, jika saya sukakan awak kerana kesempurnaan awak, satu hari nanti bila semua itu hilang, mungkin saya tak kan sukakan awak lagi. Saya hanya mencari seorang lelaki yang betul-betul mencintai saya dan terima saya seadanya. Rupa hanyalah satu bonus untuk saya.


Lelaki itu terus terdiam..barulah dia sedar yang kesempurnaan yang ada dalam dirinya belum cukup untuk memiliki seseorang yang dia cintai.



moral of the story: jgn mncintai seseorang itu krn pras rupanya (^_^)

No comments:

Post a Comment